FANDOM

1238. TÁRGY

Huddens mesternek a legkedvesebb tanítványa, és később három rövid évig felesége Yuin volt. A szépséges fiatal kobudera lány szülei elvesztése után került a világ leghíresebb harcművészének keze alá, aki egyszerre tekintett rá apaként és tanítóként. Évek hosszú munkájával Yuin a harc nagymestere lett. Hajlékonysága azóta is legendás, ugyanis a lány könnyed mozgásával szinte minden felé repülő tárgy elől képes volt kitérni. Végül rendkívül fiatalon, Chara-din egyik nagyhatalmú varázslójával vívott csata során vesztette életét. Yuin lelkét a nyakában lógó gyöngysorba száműzte haldokló testéből, és tulajdonságai azóta a tárgyban élnek. Huddens bosszúja, mely ezután következett, már egy másik történet része... A gyöngysort te is a nyakadba akaszthatod (ehhez nem kell levenni egyet sem a jelenleg ott lógó nyakláncok közül), és rögtön megérezheted Yuin erejét: kalandozó ellenfeleid kettővel kevesebb támadást adhatnak le rád a távfegyvereikkel, a nyilazó szörnyek pedig feleannyi sebzést okoznak neked a távfegyver körben. A tárgy nem átadható.

Súly : 0.06

KF/Slot foglalás: KF-elni kell, de nem foglal slotot.
Átadhatóság/lophatóság: Nem átadható!