FANDOM

89. VARÁZSLAT

Fairlight, a villámlás istene egy kiváló támadó varázslattal jutalmaz meg. Segítségül híva az elemek haragját, irtózatos erejű energianyalábbal sújthatsz le mostantól ellenfeledre. (Hogy mennyire is irtóztató, az nagyban függ papi szintedtől.) Elmondása 15 VP-t és anyagi komponensként egy smirglilevelet igényel.

Mivel Fairlight a villámlás istene, nyilván ad híveinek egy korrekt villámvarázslatot. A villásújtás ugyan valamivel kevesebbet sebez szintenként, mint a villámcsapás (annál D6+1), viszont a villámcsapás max. hatásfokát 20. szinten éri el, így a magas teológiájú pap villámsújtással is ugyanannyit tud sebezni, mint a varázsló a villámcsapással. Sebzés várható értékek: villámcsapás: 20 x (D6+1) = 20 x 4.5 = 90. villámsújtás: 30 x D5 = 30 x 3 = 90. A villámsújtás valamivel kevesebb VP, és az ellenfél nem szint/3, hanem szint/2 mínuszt kap a mentődobására, így a siker esélye valamivel nagyobb. A komponenst, a smirglilevelet talán körülményesebb beszerezni, mint a drótszőrt, de egy villámrúnával rendelkező Fairlight papnak ez nem jelent problémát.

Típus: Teo, Támadó
Isten: Fairlight
Hatóidő: azonnali
Hatás: d5 sebzés/szint
Max. hatásfok: 30
Használata: automatikus (TV, FTV)
TVP költség: 0
VP/PP költség: 15
Anyagi komponens: 1 smirglilevél