FANDOM

1260. TÁRGY

Ezt a legendás totemet még a Sistergő Pumpa elleni harcban zsákmányolta a Viharlégió KT, de akkor a harcok hevében nyoma is veszett. Nemrég azonban a KT mágusai sikeresen beazonosították a helyet, és sikerült újból birtokba venni. Kiderítették azt is, hogy ez a tárgy elkészíthető azokkal az új eljárásokkal, és új tárgyakkal, amelyeket azóta fedeztek fel a mágusok. A tárgy a következő módon készíthető el: Az alap a trófea nyaklánc, erre kell ráönteni egy ork csodaszert, rászórni egy adag rakolits port. Erre a remekül, de csak rövid ideig ragadó anyagba kell ágyazni 2 darab jégszilánkot, a nyaklánc közepére pedig a medál kerül. A medál madár alakját 5 csepp ragasztó, 3 madártoll és egy szétmorzsolt szárnyashernyó segítségével tudjuk megformázni. A madár mágikus szemét egy moa rubin alkotja. Mindez 30 TVP-nyi időbe kerül. Vajon mit is tud ez a hihetetlenül lüktető, pulzáló totem? Először is: hihetetlenül légies, szinte nem érzed a súlyát. Másodszor, akinek ez a totem a hátizsákjában található, hála az ork csodaszer jótékony hatásainak, kezét viharosan gyorsan tudja használni, reakcióideje hihetetlenül lecsökken, és még azokra a szörnyekre is tud távfegyvert használni, amelyek a föld alól, hirtelen emelkednek elő, és meglepik a gyanútlan kalandozót.

Súly : 0.01
Eladási ár : 200 ap

Miből készíthető/nyerhető ki: 1 trófea nyaklánc, 1 ork csodaszer, 1 rakolits por, 2 jégszilánk, 5 ragasztó, 3 madártoll, 1 szárnyas hernyó, 1 moa rubin
Mi kell a készítéséhez: 30 TVP