FANDOM

1137. TÁRGY

Testes üveg, testes alkohollal a belsejében. Hihetetlenül szerencsésnek mondhatod magad, hogy szert tettél egyre a varkaudarok földalatti városaiban párolt eredeti szeszek közül. Ezt az erős pálinkát a közhiedelmek szerint csak a varkaudarok szervezete képes kellő anyagcserével feldolgozni, az egyéb fajok képviselői már egy üvegtől kidobják a taccsot. Talán ez az üveg kisebb annál, mint amelyekről a mendemondák szólnak, hiszen nincs olyan kalandozó, akinek egy adag megárthat... mármint ha az elfogyasztásával járó enyhén spicces állapotot leszámítjuk. A H 1137 paranccsal te is megihatsz egy palackkal az édes ízű alkoholból, sőt akár többet is, ha megadsz egy második, mennyiségi paramétert (pl. H 1137 2 parancs hatására két üveg pálinkát is megpróbálsz felhajtani). Persze ha nem vagy elég tapasztalt hozzá, akár az első kortyok után is kidőlhetsz. Ha viszont nem, koordinációs készségeden tapasztalhatsz meglepő változásokat: egyrészt a harcban kezdeményezőbb leszel (a támadásod nő), viszont védtelenebb is, másrészt a következő üveg pálinkát a remegő kezeddel valószínűleg több időbe kerül kibontani.
  • Az egyszerre megiható pálinka mennyisége (melynek maximuma 4 üveg) karakter erősség függvényében változik; egy erősebb karakter kevesebb üveg pálinkát ihat meg.
  1. üveg : (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig)

Súly : 0.20
Eladási ár : 22 ap
Vételi ár : 44 ap

Miből készíthető/nyerhető ki: varkaudar iszákos, varkaudar felderítő
Minek a feltalálásához, készítéséhez kell: borban pácolt sárkánypüré