FANDOM

1107. TÁRGY

A varkaudar látógömb öklömnyi méretű eszköz, de természetesen több titok rejlik a belsejében, mint azt első ránézésre gondolhatnád. Elsősorban arra alkották a varkaudar mágusok, hogy fontos információkat rejtsenek el benne, melyet később szutykos remák háton lovagoló hírnökök szállíthatnak a különböző varkaudar települések között. A tárgy belsejébe zárt titkos tudás sokszor tartalmazhatja egy új érclelőhely pontos koordinátáit, amit a faj bányászainak mielőbb fel kell fedezniük, vagy akár egy titkos varkaudar rejtekhely pontos helyét is, ahol újabb varkaudarokat sikerült felfedezni az invázió során szétszóródottak közül. Ha minden igaz, némi gógyi birtokában már nem is olyan nehéz rábírni egy ilyen tárgyat arra, hogy feltárja előtted a titkát. Ennek megpróbálásához a H 1107 parancsra, és 10 TVP-nyi időre van szükség.
  • H 1107 hatására véletlenszerűen megkapod valamelyik varkaudar-os labirintus térképét. Egy látógömbből egy térkép lesz, utána a gömb elvész. Amíg nincs meg az összes térkép, addig nem adja ugyanazokat, vagyis összesen 9 látógömb elég ahhoz, hogy megkapd az összes labirintust.
  • A kapható labirintusok:
  1. [124. labirintus]
  2. [125. labirintus]
  3. [126. labirintus]
  4. [127. labirintus]
  5. [128. labirintus]
  6. [129. labirintus]
  7. [130. labirintus]
  8. [131. labirintus]
  9. [134. labirintus]

Súly : 0.40
Eladási ár : 100 ap
Vételi ár : 600 ap

Miből készíthető/nyerhető ki: borzalmas varkaudar, varkaudar hadúr, varkaudar kölyök, varkaudar hírnök, varkaudar vajákos, varkaudar iszákos, nőstény varkaudar, varkaudar katona, varkaudar kardtáncos