FANDOM

305. TÁRGY

Ez az apró, szürke kőgolyó a szivárvány minden színében kezd villogni és melegedni, ha varázslat használatára képes személy fogja a kezébe. Nagy mennyiségű varázsenergia van benne tárolva, amely a kő összetörésével szabadítható fel. Ehhez a H 305 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Ekkor a varázspontjaid száma megnő 100-zal! (De a maximális érték fölé nem megy. Az ősi birodalmak területén 150 VP-t ad, a Ryuku szigeteken 200-at, a Kiégett Földeken 400-at.) Megadhatsz egy 2. paramétert is a H parancshoz, ha esetleg egyszerre több varázskövet akarnál összetörni. A varázskövet automatikusan is használni fogod, ha úgy próbálsz varázsolni (V parancs), hogy nincs elég varázspontod a varázslat elmondásához. A varázskövet sem automatikusan, sem H paranccsal nem fogod használni, ha 20-nál kevesebb VP-d hiányzik, mert ez csak pazarlás lenne. Harcban nincs idő a varázskő automatikus használatára.

[Megjegyzés: Felbőszülve a kalandozók lázadásán az alanori hódítás ellen, a Zaks család udvari mágusa megátkozta a Ghallán fellelhető és valaha elkészülő összes varázskövet. Egy körben max. 2 varázskövet használhatsz fel. (Ilyen szempontból következő köröd elejéig lezajló események is ide tartoznak.)

A varázskővel együtt egy új parancsot is megismersz, az FVK-t. Az FVK (százalék) parancs hatására, ha a szörnyekkel vívott csata elején a karakter aktuális varázspontja a maximális varázspontjának a paraméterben megadott %-a alatt van, akkor a csata kezdetén feltöri a varázskövet, vagy más hasonló, VP-t adó tárgyát. Figyelem! Az FVK nem működik többszemélyes kalandokban!]

Súly : 0.02
Eladási ár : 30 ap
Vételi ár : 150 ap

Boltok melyekben kapható: Vegyesbolt (Zangroz), Vegyesbolt (Alanor), Vegyesbolt (Roxat), Thargodan vegyesbolt (Északtűz), Thargodan vegyesbolt (Sárkányverem), Thargodan vegyesbolt (Lávafolyó), Serény Múmiák Shop (Biztosrév)
Miből készíthető/nyerhető ki: zoloboo sámán, manaelementál, láplidérc, Nateilena sárkány úrnő, Kíméletlen Ardo, gourry, Korrum Nert, Öregsámán Krough, kyorg átlényegülő
Minek a feltalálásához, készítéséhez kell : -
Melyik varázslatnak komponense : Techiulan aurája, avatári áldás, avatári áldás II., manacsapolás, kyorg rítus, kyorg tűzvihar, kyorg gömbvillám