FANDOM

100. VARÁZSLAT

Végre! Sikerült elsajátítani a leges-leges legalapvetőbb, legszélesebb körben használható rúnavarázslatot, a Varázsital Főzést. Önmagában a varázslattal persze semmit sem tudsz kezdeni - fel kell fedezned néhány "receptet" ahhoz, hogy igazán használni tudjad. Vannak varázsitalok, amelyek bármiben kikotyvaszthatók, vannak, amelyek csak speciális edényekben kotyvaszthatók ki, de nem kell hozzájuk külön tartóedény, és vannak, amelyeket a kikotyvasztásra használt tartóedényben kell tartani. A varázsitalt mindig a KT <varázsital sorszáma> paranccsal készíted el, ha egyszerre több adagot, akkor is csak egy Varázsital Főzést kell elmondanod. A V 100 parancs kiadására sohasem lesz szükséged. A kotyvasztás általában abból áll, hogy a receptben megadott tartóedényt (vagy ha ilyen nincs, egy tetszőleges tartót) megtöltesz vízzel, majd forralni kezded tűz fölött. A varázsigék lassú mormolásával különböző füveket szórsz a főzetbe, majd amikor forrni kezd, a végső igék kiejtésével bekevered a fő alkotóelemeket. A TVP költség főzetenként változik, és mindig a receptben van megadva. A varázspont költség minden esetben 30 VP. Az elkészült varázsitalt a H <varázsital sorszáma> paranccsal használhatod, 0 TVP-ért, ha az enciklopédiája másként nem rendelkezik.

A varázsital főzés hasznosságát gondolom, nem kell ecsetelnem, rengeteg hatékony főzetet lehet kikotyvasztani, a gyógykenőcstől a kristályfolyadékon keresztül egészen a sötét italig. A V 100 parancsot sosem kell használnod, az a fontos, hogy a varázsital elkészítésekkor a varázslatot ismerd, és persze legyen 30 vp-d. Bár a varázsitalokat a KT paranccsal készíted, de ez természetesen ugyanúgy fejleszti a taumaturgiádat, mint az egyéb V parancsok. A varázsital főzéshez is természetesen először a varázsitalt fel kell találni, vagy máshonnan meg kell szerezned a tárgy infóját.

Típus: Tau,
Hatóidő: azonnali
Hatás: varázsitalokat készíthetsz vele
Max. hatásfok: 0
Min. taumaturgia: 9
Ára: 150 arany
Használata: KT {tárgy} {mennyiség}
TVP költség: 0
VP/PP költség: 30
Anyagi komponens: tárgy függő