FANDOM

209. VARÁZSLAT

A hozzád hasonló, iszonyatos hatalmú kalandozó fejlődéséhez megfelelő számú kihívással is kell szembenéznie. Ebben segít a vadászat. Mint tudjuk, minden egyes mezőn tömegével nyüzsögnek a szörnyek, csak nem biztos, hogy találkozol velük. A vadászat viszont mindig elvezet egy szörnyhöz: tehát a varázslat eredményeképpen minden egyes lépésnél biztosan fogsz szörnnyel találkozni! A vadászat anyagi komponense egy nyílvessző, elmondása 40 varázspontot igényel. És sajnos van egy hátránya is: a koncentrált nekromancia - ilyen a csatamezőkön (friss, ősi, thargodan és drakolder) található - kioltja! Ha tehát kikutatsz egy csatamezőt (ha csak rálépsz, akkor nem) akkor a vadászat megszűnik, és a kör hátralevő részében már nem is tudod elmondani, a rád tapadó nekromantikus lepedék miatt.

Magas szinten alapvető varázslat. Ha elmondod, minden egyes lépéskor fogsz szörnnyel találkozni! A varázslatot a csatamezőn való kutatás kioltja, és nem rakhatod fel, ha már kutattál csatamezőn. Figyelem, a Sötét Földön az első nyolc lépésnél mindenképpen jön szörny, vadászat nélkül is! Tehát ott a vadászat csak a 9. és 10. lépésnél jelenthet pluszt. Ha valamilyen okból az adott mezőn már van szörny (pl. szörnyfészek, idézett vagy más által otthagyott szörny stb.) akkor a vadászat nem fogja növelni a második, harmadik, negyedik szörny előfordulási esélyét (mert ilyen is van).

Típus: Teo, Kör végéig tartó
Isten: Dornodon, Sheran, Tharr, Fairlight, Raia, Elenios, Leah, Chara-Din
Hatóidő: 1 kör
Hatás: varázslat eredményeképpen minden egyes lépésnél biztosan fogsz szörnnyel találkozni
Max. hatásfok: 0
Használata: V 209
TVP költség: 5
VP/PP költség: 40
Anyagi komponens: 1 nyílvessző