46. VARÁZSLAT

Ezt a varázslatot ellenfeledre bocsátva, legbelső félelmeit kelted életre és játszod ki ellene. Ha nem dobja meg mentődobását mentális támadás ellen, azonnal elszalad a harcból. Ezt a varázslatot különösen veszélyes ellenfelek ellen érdemes használni (vagyis nálad magasabb szintű kalandozókra). Szörnyek ellen nem fogod alkalmazni. Elmondása 9 VP-be kerül, anyagi komponense nincs.

Amikor ezt a varázslatot kitaláltam, nem igazán gondoltam végig, hogy mennyire lesz használható egy játékosnak. Maga a varázslat egy érdekes hatásnak tűnt, azonban hamar bebizonyosodott, hogy az ellenfeleit mindenki legyőzni akarja, nem elfuttatni. Ráadásul az olimpián mindenki automatikusan megdobja ellene a mentődobást -túl durva lett volna, ha ennyivel meg lehet nyerni egy csatát. Sok érdekes ötlet volt, hogyan lehetne használhatóbbá tenni, de egyik sem volt kivitelezhető. Végül elkészült a varázslat értelmesebb változata, amelyet magasabb rangnál lehet megszerezni, a menekülés egy védekező varázslat, amely segítségével a támadó varázslatok után mindenképpen véget ér a harc. Ha egyébként lehetne szintekre külön TV listákat beállítani, még lenne is értelme a vérbeli borzongásnak, mert ekkor csak a különösen erős ellenfelekkel szemben használnád.
[ forrás: Alanori Krónika ]

Típus: Teo, Támadó
Isten: Dornodon, Leah
Hatóidő: azonnali
Hatás: ellenfeled ha nem dobja meg mentődobását mentális támadás ellen, azonnal elszalad a harcból
Max. hatásfok: 0
Használata: automatikus (TV, FTV)
TVP költség: 0
VP/PP költség: 9
Anyagi komponens: -