FANDOM

1192. TÁRGY

Urgol, a valaha élt leghatalmasabb Thargodan máguskirály a tűz csínját-bínját töviről-hegyire alaposan ismerte. Így lehetséges, hogy elsőként találta fel azt az eljárást, a Végzet Tüzét, mellyel az éjfatty esszenciák a leghatékonyabban megmunkálhatóak. Urgol ezenkívül arra is rájött, hogy a tl'urlangok maradványaiból készített fegyverek és varázstárgyak összerakása lehet a leghatékonyabb módszer az éjfattyak legyőzésére. Most pedig, hogy itt állsz ezzel a pár esszenciával a kezedben, ráébredtél arra, hogy akár képes is lehetnél egy, Urgol Végzet Tüzében kovácsolt fegyveréhez nagyon hasonlatos ütőfegyver megalkotására. Csak egy nt'lagod, egy dr'thanox, egy bn'oxrad és két zg'umrad esszencia kell hozzá, valamint az elengedhetetlen tl'urlang formázás varázslat, s máris készül Urgol lángbuzogánya! Vagy valami olyasmi... A folyamathoz 50 TVP-nyi időre lesz szükség, s ne feledd: a tl'urlang formázás varázslat csak egy lávatónál működhet. Ha Urgol lángbuzogányát a kezedbe veszed, iszonyatos hatalmad támad az éjfattyak felett. Ez a jelentős változás leginkább a fegyver sebzésében fog megmutatkozni. A legendák szerint Urgol fegyvere még az éjfattyak világában is megállja helyét, sőt ha lehet, ott mutatja csak meg igazán, mit is tud valójában. A biztos harci értékekkel senki nincs tisztában. Urgol lángbuzogánya nem átadható tárgy.

Súly : 10.00
Eladási ár : 10000 ap
Vételi ár : -

Átadhatóság/lophatóság: Nem átadható! Nem lopható!
Miből készíthető/nyerhető ki: 1 nt'lagod esszencia, 1 dr'thanox esszencia, 1 bn'oxrad esszencia, 2 zg'umrad esszencia
Mi kell a készítéséhez: tl'urlang formázás varázslat, lávató, 50 TVP
Minek a feltalálásához, készítéséhez kell : -