FANDOM

22. VARÁZSLAT

Ezzel a varázslattal egy tárgyat alkotóelemeire tudsz bontani: például egy kőhegyű lándzsát kőkésre és botra. A varázslat képes anyagot teremteni (pl. elhasznált smirglilevél unkreációja) és ötvözeteket (pl. bronz) bontani. 2. paraméterként azt a tárgyat kell megadnod, amelyet unkreálni akarsz. Elmondása feleannyi VP-be kerül, mint ahány TVP a tárgy elkészítése volt. 3. paraméterként megadható, hogy hány darabot akarsz az adott tárgyból unkreálni (maximum a papi varázslási erőd darabot). A varázspont költség felszorzódik a darabszámmal, de a TVP-költség nem. Pl. V 22 7 3 hatására 3 db kőhegyű lándzsát 18 VP-ért alkotóelemeire bontasz.

Az unkreáció sok mindenre használható: pl. az összes vastárgyhoz is pirkit kell, tehát unkreációval szinte szabadon konvertálható egyik vastárgy a másikba. Másik hasznos funkciója a varázslat-komponens termelés: a villámhoz örökké szükséges drótszőrből egyszerre egy tucatot gyárthatunk egyetlen feles zárnyitó készlet unkreációjával. Általánosságban, ha valamilyen alapkomponensre van szükséged, mielőtt azon kezdenél rágódni, hogy most milyen bonyolult beteleportálni a városba csak ennek a megvásárolásához, nézd végig a nálad felhalmozódott szemeteket: lehet, hogy valamelyik unkreálásával hozzájuthatsz a szükséges tárgyhoz! Az unkreáció VP-költsége fele a tárgy elkészítési költségének, így a könnyen, 0 TVP-ért legyártható tárgyak unkreálása szinte semmibe sem kerül.

Figyelem: átkozott tárgyakat, valamint olyanokat, amelyek elkészítéséhez mágia szükséges (pl. varázsital főzése, varázstárgy készítés) nem lehet unkreálni. Ezen felül, unkreálni csak olyan tárgyat lehet, amely KT paranccsal előállítható valamilyen komponensek segítségével. Ha egy tárgy enciklopédiája nem írja, hogy miből készül és mennyi TVP árán, akkor arra kár unkreációt próbálni, még akkor is, ha nem alapanyag (ilyen pl. a láncing).

Típus: Teo, Rögtön végrehajtódó
Isten: Dornodon, Sheran, Tharr, Raia, Fairlight, Leah, Chara-Din
Hatóidő: azonnali
Hatás: egy tárgyat alkotóelemeire tudsz bontani
Max. hatásfok: 0
Használata: V 22 {tárgy}
TVP költség: 5
VP/PP költség: 0
Anyagi komponens: -
Megszerezhető: 142. labirintus 1. szint 29. ref. pont