FANDOM

1021. TÁRGY

Nincs nagyobb dicsőség egy troll számára, mint ha az évszázadokkal ezelőtt élt uglaok törzs leszármazottjának mondhatja magát. Persze azok, akik joggal állíthatják ezt, valószínűleg nem tudnak róla, ráadásul olyan kevesen vannak, mint albinó gigaféreg Ghalla pusztáin. A trollok számára létező második legnagyobb dicsőség pedig, ha uglaok teljes vértben tetszeleghet... A lánckesztyű vaskos ujjakra méretezett, fémpikkely borítású, adamantit csatokkal rögzíthető nehéz tárgy, melyet a legendás uglaok falu címerével díszítettek. Ha a kezedre húzod, garanciát kaphatsz a lánckesztyű elsőrangú minőségére: max. ÉP-d azonnal megnő 60-nal, védettségedhez 8-at, sebzésedhez 5-t kapsz (ha netán harcművész vagy, ököl esetén még +7-et). De a tárgyba zárt hatalom igazi jelenléte harc közben mutatja meg magát: a kesztyű fordulónként egyszer egy [fhalálos érintés]] varázslat leadására képes, ami egy 10000-et sebző varázslat, melyet egy nem-neves szörnynek okozhatsz (az FTV 271 paranccsal használhatod). A tárgy nem átadható. [A halálos érintés varázslatnak vannak korlátai. Egyrészt csak akkor állíthatod az FTV paranccsal, ha a kezeden van, másrészt 60-nál magasabb szintű lényekre nem hat.]

  • A Halálos érintés nem hat a minimum 60. szintű lényekre, illetve a neves szörnyekre (amiknek a neve nagy betűvel kezdődik, kivéve Thargodanok)

Fegyver sebzése : 7
Átlagsebzése : 7

Fegyver varázslata : Halálos érintés

Átadhatóság/lophatóság: Nem átadható!
Miből készíthető/nyerhető ki: 1 csavart smaragd, 1 gyémánt fétisrúd, 1 trakuun napkorong, 1 gór tekercs, 5000 arany
Mi kell a készítéséhez: Zarknod piramis, 50 TVP