1019. TÁRGY

Az uglaokok egy legendás hírű troll falu bátor lakói. Évszázadokkal ezelőtt éltek, és mendemondák keringtek legyőzhetetlenségükről. Persze ebben biztos hogy sok szerepe volt teljes páncélöltözetüknek is, melynek a harci maszk egy darabja. Viselésekor tulajdonosának arcából szinte mindent eltakar, így lehet, hogy olyan misztikus mivoltot kölcsönöz használójának, hogy a legbátrabb árnytündér is messzire fut, ha meglátja. Ezenkívül komoly mágikus erők munkálkodnak a felszín alatt, melynek köszönhetően az uglaok harci maszk +110 max. ÉP-t, +10 védettséget, +1 erőt, +1 ügyességet, +1 egészséget, +1 szerencsét, és -1 intelligenciát ad, valamint az ellened intézett támadó varázslatok sebzését 33%-kal csökkenti (ez az őselemek köpenyének hatásával nem adódik össze). Ha pedig szükség van rá, teljes gyógyítást lő, de csak fordulónként egyszer - ehhez a H 1019 parancsot kell kiadnod. Nem átadható tárgy.

Készítési költség : 50 TVP

Tárgy varázslata : teljes gyógyulás (H paranccsal használva a tárgyat)

Átadhatóság/lophatóság: Nem átadható!
Miből készíthető/nyerhető ki: 1 csavart smaragd, 1 aranyfétis, 1 nagymesteri pálca, 1 bev tekercs, 5000 arany
Mi kell a készítéséhez: Zarknod piramis, 50 TVP
Minek a feltalálásához, készítéséhez kell: -