FANDOM

26. VARÁZSLAT

Vannak szörnyek, amelyek csípésükkel, harapásukkal, stb. permanensen képesek csökkenteni öt alaptulajdonságod valamelyikét! Ezek ellen nyújt teljes immunitást ez a következő táborozásod végéig tartó varázslat a V 26 paranccsal aktiválható, elmondása 16 VP-ba kerül. A varázslat nem véd meg az olyan támadásoktól/varázslatoktól, amelyek közvetve befolyásolják a tulajdonságaidat (pl. szintszívás, agy roncsolása, stb).

  • Ha van rajtad tulajdonságpajzs, automatikusan megtámadod azokat a lényeket, melyeket a tulajdonságszívás miatt csak direkt T paranccsal lehetne megtámadni (tetemember, nyuhaj karbin, csontváz lord, tormikus egér, stb.) -nem szükséges a T parancs kiadása.

Mondhatjuk, hogy a tulajdonságpajzs használata szinte kötelező egy bizonyos fordulószám felett, hiszen nem fog eltelni olyan kör, amikor ne találkoznánk néhány tulajdonságszívó lénnyel -ezért is adja meg minden isten. Ha nincs tulajdonságpajzs, akkor ezek elől a szörnyek elől elbújsz, ha viszont fent van, nem kell az ilyen lényekre még FT-t sem kiadnod.

Figyelem! A tulajdonságpajzs kizárólag abban az esetben véd meg, ha egy lény közelharc-ütésben, a végtagjaival téged eltalálva csökkentené egy tulajdonságodat, semmilyen más esetben nincs hatása. Sem varázslatok, sem csapdák által okozott tulajdonságcsökkenéstől, sem egyéb lény támadási módszerek által okozott ellen nem nyújt védelmet.

Típus: Teo, Következő forduló elejéig
Isten: Dornodon, Sheran, Tharr, Raia, Fairlight, Elenios, Leah, Chara-Din
Hatóidő: kör elejéig
Hatás:
Max. hatásfok: 0
Használata: V 26
TVP költség: 5
VP/PP költség: 16
Anyagi komponens: -
Megszerezhető: bo'adhun idol használatával