FANDOM

1772. TÁRGY

Az első, éjfattyakkal vívott "Nagy Háborúban" a Thargodan főmágusok minden lehetséges módját, és praktikáját kitudták az eredményes harcmodornak. Némely tudás feledésbe merült az eltelt egy évezred alatt, némelyik azonban fennmaradt, és a mai napig ismert. A Thargodan agyfókusz is egy ilyen, ma is használatban lévő, rafinált mágikus eljárással készült sisak, ami képes felfogni, és közvetlenül a viselője elméjébe irányítani az épp elpusztuló tl'urlang esszenciájának azon részét, ami soha nem anyagiasul, csak feloldódik a mindenségben. Ha kísérletet teszel vele, rájössz, hogy rád is hatással van ez a varázstárgy, annak ellenére, hogy nem humanoidoknak, hanem Thargodanoknak tervezték, és készítették. Ha sisakként KF-eled az agyfókuszt, az általad megölt éjfattyak után nem csak tapasztalati, hanem 1 fejlesztési pontot is kapsz majd. (az ekkor kapott tapasztalati pont mennyisége azonban csökken valamelyest). Az agyfókusz nem foglalja el a helyet kedvenc fejfedődtől, de nem adhatod át másnak.

Eladási ár : 400 ap

KF/Slot foglalás: KF-elni kell, de nem foglal slotot.
Átadhatóság/lophatóság: Nem átadható!
Miből készíthető/nyerhető ki: A Thargodan könyvtár küldetéssorozatban lehet hozzájutni.