FANDOM

61. VARÁZSLAT

Ha ez a varázslat kiválasztásra kerül a Támadó/Védekező Varázslat Listádról, akkor ellenfeled nagy bajban van. Először megjelenik egy füstfelhő a feje fölött, majd a következő pillanatban apró, égő tűzcsóvák kezdenek a fejére potyogni. A papi varázslási erőd szintje alapján szintenként D6-ot sebződik (max. 30D6). Anyagi komponense egy pirkit, elmondása 16 VP-be kerül.

A tűzeső a "tegyük a varázslatokat használhatóbbá" mozgalom keretében vált igazán hatékonnyá. Merem állítani, hogy jelen állapotában vetélkedik a villámcsapással, sőt, ha a taumaturgiád nem túlzottan magas, biztosan túlszárnyalja - hiszen ellenfeled nehezebben dobja meg majd ellene a mentődobást, és így teljes sebzést, 10D10-et okoz. Mivel a komponense, a pirkit könnyen beszerezhető, nemcsak az Olimpiára, hanem minden erősebb szörny ellen ajánlom, rakd be a TV listádba megfelelően beállított FVH szint mellé.

  • 2013.02.11. - A sebzése D6*szint, a max. hatásfoka 30 lett. A mentőbefolyásolója szint*2/3-ról szint/2-re csökkent.

Típus: Teo, támadó
Isten: Dornodon, Tharr, Raia, Fairlight
Hatóidő: azonnali
Hatás: szint*D6 sebzés
Max. hatásfok: 30
Használata: automatikus (TV, FTV)
TVP költség: 0
VP/PP költség: 16
Anyagi komponens: 1 pirkit