135. VARÁZSLAT

Ez a varázslat a harmadik szem továbbfejlesztett változata. Hatása egy teljes körön át tart, és ha egy mezőre rálépsz, és azon eldobva vagy elrejtve megtalálható egy általad keresett tárgy, azt automatikusan felveszed (függetlenül a mennyiségüktől és a GYJ parancstól). Az elrejtett tárgyak esetén a megtalálás esélye nem száz százalék! A varázslatot a V 135 <tárgy> parancs kiadásával aktiválhatod, 10 TVP-ért és 30 VP-ért. A tárgyészlelés lakott területen nem működik.

Ha mozgás közben a 2. paraméternek megadott tárgy megtalálható elrejtve az adott mezőn, akkor a tárgyat automatikusan megtalálod és felveszed, akár az összeset. A siker esélye 40%+szint. A varázslat a rajtad lévő, kör végéig tartó varázslatok közé kerül, amelyekből egyszerre 10 lehet rajtad. Egy körben több különböző tárgyra is adhatsz ki tárgyészlelést.

Azt hiszem, hogy ez a varázslat eléggé lutri, igazán csak akkor lehet jól használni, ha kapsz valamilyen fülest. A gyakran használt elrejtőhelyen, a városban nem működik. Vannak tárgyak, amelyeket ilyen vagy olyan okból a játékosok gyakran elrejtenek két forduló között (ilyen pl. az orgyilkos tőr nyugatabbra), talán ilyen tárgyakra legcélszerűbb használni a varázslatot.

Típus: Teo
Isten: Sheran, Tharr, Raia, Fairlight, Elenios, Chara-Din
Hatóidő: kör végéig
Hatás: ha egy mezőre rálépsz, és azon eldobva vagy elrejtve megtalálható egy általad keresett tárgy, azt automatikusan felveszed
Max. hatásfok: 0
Használata: V 135 {tárgy}
TVP költség: 15
VP/PP költség: 35
Anyagi komponens: -