FANDOM

Megkezdted hát egy elfogott szörnyed beidomítását. Az idomítás fáradtságos és nehéz feladat, de minél nagyobb a tapasztalatod, annál könnyebben megy. Azt, hogy egy szörny beidomítása mennyi ideig tart (hány TVP-be kerül), alapvetően a szörny faja és a feladat határozza meg, amelyre idomítod, de ezt komolyan befolyásolja a szörnyidomítás szakértelmed is (de minimum 20 TVP). Vannak szörnyek, amelyeket elegendő tapasztalat híján eleve nem vagy képes beidomítani. A szörnyidomítás határozza meg, hogy mennyire vagy képes az állatkertedet kordában tartani: 1-2. szinten egy elfogott állatod lehet, 3-4. szinten kettő, stb. egészen a maximális 6 elfogott szörnyig. Magas szörnyidomítás esetén kisebb az esélye, hogy egy állatod megvadul, és rád támad.

  • Az idomítási TVP értékéből a szörnyidomítás szakértelem szint*5 TVP levonandó, de nem lehet 20 TVP-nél kevesebb.
  • Hátas szörny idomítása alapban (szint+2)*10 TVP.
  • Málhás szörny idomítása alapban (szint-1)*10 TVP.
  • Táborőrző szörny idomítása alapban (szint+3)*10 TVP.
  • Építő szörny idomítása alapban (szint+2)*10 TVP.
  • Ásó szörny idomítása alapban (szint+1)*10 TVP.
  • Vadászó szörny idomítása alapban szint*10 TVP.
  • 2012.12.04. — A szörnyidomítás szakértelem növeli az idomított állatok hatékonyságát. A táborőrző állat szörnyidomítás szakértelemtől függően több -lopást ad.
  • 2017.03.21. — Szörnyidomításnál megszüntettünk két korlátot. Egyrészt az, hogy egy szörny idomítási költsége max. 900 TVP lehet. Másrészt azt, hogy egy parancsból max. 500 TVP-t lehet idomításra költeni. (A második esetben valójában az 500-at 5000-re emeltük.)