FANDOM

1. oszop: szörnyek sorszáma

2. oszlop: szörnyek nevei

3. oszlop: Az oszlop három fajta jelölést tartalmazhat:

"-" - nem idomítható
"?" - nem ismert, hogy adott lény idomítható-e
"málhás", "ásó" stb. - idomítható az adott feladatra; zárójelben a hatásuk, hátasoknál (lépés/TVP) formában

4. oszlop: Az oszlop hat fajta jelölést tartalmazhat:

"?" - nem ismert, milyen csapdával fogható el a lény
"háló-csapda", "fedett verem" stb. - adott csapdával elfogható a lény, a szükséges csapdaállítás szintje nem ismert
"háló-csapda (12)", "fedett verem (9)" stb. - adott csapdával elfogható a lény, a zárójelben található összeg az ismert csapdakészítés értéke amivel elfogható a lény. Az érték nem feltétlenül jelenti, hogy ennél kisebb értékkel nem lehet elfogni a lényt.
"fedett verem (nem elég: 50)" - ismert, milyen csapdával fogható el a lény, de a szükséges csapdakészítés szintje nem ismert. A "nem elég" kifejezés mögött található érték jelöli azt az értéket amely kevés még a lény elfogásához.
"fedett verem (13) (nem elég: 10)" - adott csapdával elfogható a lény, a zárójelben található összeg az ismert csapdakészítés értéke amivel elfogható a lény. A "nem elég" kifejezés mögött található érték jelöli azt az értéket amely kevés még a lény elfogásához.
"fedett verem (13) (nem elég: 13)" - adott csapdával elfogható a lény, a zárójelben található összeg az ismert csapdakészítés értéke amivel elfogható a lény. A "nem elég" kifejezés mögött található érték jelöli azt az értéket amely kevés még a lény elfogásához. Adott csapdakészítési értékkel tehát sikerülhet, illetve kudarcba is fulladhat a szörnyelfogás.
5. oszlop: Azokat a csapdákat sorolja fel, amelyekkel az adott lényt nem lehet elfogni.