FANDOM

55. VARÁZSLAT

A Sötét Ceremóniát Leah és Dornodon csak legbizalmasabb papjainak tanítja meg. A varázslat során egy szvó-ektoplazmát kensz szét egyenletesen a bőrödön, miközben lassan befalsz egy téfea-agyat. A varázslat eredményeképp életerőd megnő (azaz kapsz +1 max. életerőt), de nem növelheti a max. életerődet 320 fölé. Elmondásához a V 55 parancsot kell kiadnod, 50 VP-ért és 10 TVP-ért.

A Sötét Ceremónia egy igen egyszerű varázslat - eggyel növeli permanensen a max. életpontodat. Az anyagi komponensek egy szvó-ektoplazma és egy téfea-agy, talán az utóbbi kicsit nehezebben beszerezhető, ezenkívül a TVP és VP költség is igen magas. Mindezek ellenére, szerintem megéri a varázslatot használni, mivel a forduló végén kapott max. ÉP korlátozva van. Ha elérted a karakter x koordinátájától függő max. ÉP-t, akkor a kör végén nem az ÉP-d nő, hanem 5 tvp-nyit fejlődik a szerencse tulajdonságod. Ez a határ 0 és 60 x koordináta között 210 ÉP, 61-140 között 260 és 141 fölött 399. Azért a Sötét Ceremónia korlátozva van, a csatorna nyugati oldalán 320-ig, a keleti oldalán 440-ig lehet vele a max. ép-t növelni.

Típus: Teo
Isten: Dornodon, Leah, Chara-Din
Hatóidő: azonnali
Hatás: eggyel növeli permanensen a max. életpontodat
Max. hatásfok: 0
Használata: V 55
TVP költség: 10
VP/PP költség: 50
Anyagi komponens: 1 szvó-ektoplazma, 1 téfea-agy