FANDOM

1159. TÁRGY

Ezt a keskeny nyakú, piciny üvegcsét még a legkisebbre nőtt gnómok is úgy el tudnák tüntetni a tenyerükben, hogy annak egyik vége sem látszana ki a kezükből, sőt, a legtöbben valószínűleg még azt sem tudnák megmondani, hogy van valami a kezükben. A tengert járó ryuku hajóskapitányok harmatgyűjtő üvegcséiket minden korallfövennyel borított partra szálláskor színültig töltötték azúrharmattal, de hogy később mit tettek vele, arról csak halvány sejtések vannak. Erről még a hódítani érkezett ryuku katonák közül elfogottakból sem sokat lehetett kiszedni, így csak találgatások léteznek. Egyesek szerint az azúrharmat cseppek nagyhatalmú varázslat komponensei, mely ahhoz kell, hogy a ryuku hajók képesek legyenek meglovagolni a szeleket. Mások szerint ez a varázslat inkább a tenger szörnyetegei ellen véd, és akár vérkeszeg-rajokat is ki lehet vele irtani. Megint mások azt állítják, a harmatcseppeknek közük sincs bármiféle varázslathoz, inkább a felhörpintés utáni extázis minden öröméért használják a ryuku tengerészek. Persze aki már kóstolta a harmatgyűjtőben képződött folyadékot, fanyar íze és a tünetmentesség alapján rájöhet, hogy ez utóbbi feltételezés sem igazán áll meg a lábán. Levonva a következtetéseket, csak egyetlen dolog biztos, a ryuku harmatgyűjtőt 30 csepp azúrharmatig terhelheted.

Súly : 0.01
Eladási ár : 29 ap
Vételi ár : 58 ap
Kapacitás : 30

Miből készíthető/nyerhető ki: ryuku hajóroncs
Minek a feltalálásához, készítéséhez kell : 30 azúrharmat tárolására