FANDOM

201. VARÁZSLAT

Ahhoz, hogy istened hite megfelelően terjedjen, szükség lesz újabb rúnakövekre. Neked, mint felszentelt papnak, feladatot a rúnakövek telepítése, amelyeket egy egyszerű mágikus rítus segítségével hajthatsz végre. A rúnakő teremtése 15 VP-t, 80 TVP-t és 5 szögletes követ igényel, valamint egy olyan mezőt, ahol nincs semmilyen rúnakő, ill. egyetlen szomszédos mezőn sincsen istenednek rúnaköve. A rúnakő teremtése előremozdulást jelent a papi ranglétrán.

Mivel Chara-dinnak nincsenek rúnakövei, valahogy létre kellett hozni őket - ezt pedig a káosz istene híveire bízta. Persze rúnakő nélkül nem lehet Chara-din hívővé válni, így ez egy ördögi kör lenne, de szerencsére volt néhány rúnakő, amit még a káosz istene hagyott hátra. Az újabb rúnakövek teremtéséhez a fenti költségeken kívül 5 szögletes kőre van szükség, és csakis olyan mezőn lehet használni, amellyel még szomszédos mezőn sem található másik rúnakő. A varázslat csak olyan tereptípusokon használható, ahol más rúnakövek is előfordulnak, tehát pl. tengerben, mocsárban és sivatagban nem.

Típus: Teo, Rögtön végrehajtódó
Isten: Chara-Din
Hatóidő: azonnali
Hatás: használója létrehozza istenének rúnakövét
Max. hatásfok: 0
Használata: V 201
TVP költség: 80
VP/PP költség: 15
Anyagi komponens: 5 szögletes kő