205. VARÁZSLAT

Pörhemór egy különc Fairlight pap volt, aki ideje nagy részét sötét labirintusok felderítésével töltötte. Nem csoda, hogy varázslatok sorát fejlesztette ki, amely ebbéli foglalatosságát könnyebbé teszi. A Pörhemór köre ezek közül az egyik legpraktikusabb: elhelyezheted egy labirintusban, és később egyetlen szó kimondásával visszateleportálhatsz erre a pontra! Használata a V 205 <referenciapont> paranccsal történik. (<referenciapont> ne legyen 1!) <referenciapont>-ot nem muszáj megadnod, de ha megteszed, a varázslatot csak akkor fogod elmondani, ha a megadott ref. ponton állsz. Legközelebb, ha kiadod a V 205 1 parancsot, akkor huss, visszateleportálsz Pörhemór körére. Egyszerre csak egy köröd lehet érvényben, ha újat raksz le, az előző törlődik. Egy körre többször is visszateleportálhatsz. A varázslat 30 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense egy ezüstdarab. A visszateleportáláskor nincs szükség VP-re vagy anyagi komponensre, de vagy a labirintusban kell lenned, vagy legalábbis azon a mezőn, ahol a labirintus van. Vigyázat, Pörhemór köre beleszámít abba a tíz varázslatba, ami egyszerre rajtad lehet!

Annakidején a labirintusok ellen az volt a fő érv, hogy bejárásuk rengetek TVP-be kerül, és a labirintusból való kijövetel unalmas. Nos, a Felszínre ugrás és Pörhemór köre ezeket a problémákat megoldja. Pörhemór körét egy labirintus bármely referencia pontján lerakhatod, később pedig a V 205 1 paranccsal visszatérhetsz ide. A legpraktikusabb módja a használatának, ha egy labirintus bejárásakor a kör végére tvp-t és vp-t spórolsz. Az LM parancsok után elhelyezel egy kört, majd felszínre ugrás és mozgás egy nekrofunhoz, esetleg elteleportálsz a városba. Pörhemór köre inaktív varázslat, egész addig megmarad, amíg egy újabbat nem helyezel el. Vigyázz, ez is beletartozik a 10 inaktív és kör elejéig tartó varázslatba, ami rajtad lehet egyszerre!

* 2013.12.04. - Az LM parancsba belevettük a Pörhemór körére ugrást. Ha az LM parancsnak 205-ös paramétert adsz meg, akkor a már lerakott Pörhemór körére teleportálsz. Az LM parancs azonban továbbra is csak labirintusban működik, tehát LM 205-tel nem lehet bemenni a labirintusba.

Típus: Teo,
Hatóidő: inaktív
Hatás: elhelyezve egy labirintusban később vissza lehet teleportálni adott pontra
Max. hatásfok: 0
Használata: V 205 {ref. pont} vagy V 205 1
TVP költség: 5
VP/PP költség: 30
Anyagi komponens: 1 ezüstdarab
Megszerezhető: 94. labirintus 1. szint 10. ref. pont