FANDOM

79. VARÁZSLAT

Ezzel a nagyhatalmú varázslattal megsemmisítheted egy másik isten oltárát. Ez persze komoly nekikészülést és komoly áldozatokat igényel. A V 79 parancs kiadása 10 TVP-be és 60 VP-be kerül, és szükséges anyagi komponens öt csepp isteni könnycsepp. Azon a mezőn kell kiadnod, ahol a megsemmisítendő oltár áll (és természetesen nem használhatod a saját istened oltárának megsemmisítésére). A gonosz papok számára egy másik isten oltárának megsemmisítése egyben előrelépést jelent a papi ranglétrán is.

Gondolom, nem kell hosszasan magyarázgatnom, mire is való ez a varázslat. Azon kívül, hogy mindenkinek isteni küldetése egy oltár eltörlése, ha egy kényelmes, gyakran látogatott helyre akarjuk istenünk oltárát felépíteni, ezzel a varázslattal elbonthatjuk a korábbi tákolmányt. Mindemellett sok gonosz csak szórakozásból, meg persze papi hitének növelése céljából irtja az oltárokat. Az oltár eltörlése ellen több KT képesség is véd, ezért elképzelhető, hogy a varázslat alkalmazása első alkalommal nem jár sikerrel. Használati költsége 5 isteni könnycsepp.

Típus: Teo, Rögtön végrehajtódó
Isten: Dornodon, Sheran, Tharr, Raia, Fairlight, Elenios, Leah, Chara-Din
Hatóidő: azonnali
Hatás: megsemmisitesz egy oltárt
Max. hatásfok: 0
Használata: V 79
TVP költség: 10
VP/PP költség: 60
Anyagi komponens: 5 isteni könnycsepp