FANDOM

1133. TÁRGY

A moa varázsdoboz díszítése egyedülálló Ghallán. Ha nem tudnád a moákról szerzett ismereteid alapján, hogy a mágiához nem igazán értettek, azt hihetnéd, rúnák sorakoznak körben a láda felületén. Pedig a jelek nagyon hasonlóak, itt van például ez a két helyen ismétlődő minta: "E=mc2". Megrázod a fejed, hogy elhessegesd a tudniakarás okozta fejfájást. Ha a napi 20 órában ezen dolgozó gnóm tudósoknak nem sikerült megfejteni a múlt moa rejtélyeit, neked miért sikerülne. Erre semmi esélyed. Ha viszont a piciny lakatot leakasztod a moa varázsdoboz fedeléről, és feltárod belsejét, még megtalálhatod a reményt. Ehhez a H 1133 parancsot kell kiadnod.

  • A Moa doboz a +15 IQ mellett feltalál neked valamit (tp-t nem kapsz érte), ha van olyan tárgy amit még nem ismersz és jelenlegi ismereteid elégségesek a feltalálásához. Recepeteket nem talál fel.

*h 1133 használod az 1133. tárgyat

Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Élesen, logikusabban látod az összefüggéseket olyan dolgok között, amire eddig semmi időt nem fecséreltél. Például gyerekjátéknak tűnik egy xxxxxxxx elkészítése. (ld. enc.)

Súly : 0.20
Eladási ár : 410 ap

Minek a feltalálásához, készítéséhez kell: Tsutomu amulettje