FANDOM

986. TÁRGY

Valószínűleg régóta keresed már a tökéletes lábbelit, amit nem csupán azért viselnél, hogy ne meztelen talpaddal kelljen a mindenütt mászkáló quwargokat az örök vadászmezőkre küldeni. Felesleges tovább kutatnod, a mahagóni csizmát pont olyanra tervezték, hogy minden ember számára tökéletes legyen! A mélytölgy színű lábbeli a mágia ismeretlen rítusai által életre keltett, törhetetlen anyagból készült, de születésének titkát csupán a legöregebb fajok képviselői ismerik. De talán jól is van ez így... A mahagóni csizma bélésébe rejtett négy élénkvörös ékkő gondoskodik arról, hogy a tárgy mindig csillogjon, villogjon, és soha egy karcolás ne látszódjon makulátlanul tiszta felületén. Ezenkívül a viselőjét "sújtó" +10 védettségről, és a minden tulajdonságot 2-vel megnövelő hatásról is ezek gondoskodnak. A rád rontó bestiáknak pedig elég csak egy pillantást vetnie a lábadon tündöklő csizmára, és hatalmas zavarukban leheleteik csupán fele sebzést fognak okozni. Ha viseled e lábbelit, és még legalább 6 mahagóni páncéldarabot, a külső létsíkok teremtményei kisebb sebzést okoznak neked, te pedig hatásosabban támadhatsz ellenük. A mahagóni csizmát csak emberek viselhetik, és nem lehet másik játékosnak átadni.

Súly : 1.00
Eladási ár : 5000 ap

Átadhatóság/lophatóság: Nem átadható! Nem lopható!
Miből készíthető/nyerhető ki: 1 türkiz karika, 1 ezüstlevél, 1 arany foggyűrű, 1 hro tekercs, 5000 arany
Mi kell a készítéséhez: Zarknod piramis, 50 TVP