FANDOM

273. VARÁZSLAT

Az ősi kyorgok nem elégedtek meg a hatalmas agykapacitásuk kínálta tanulási sebességgel: ők még többet, még gyorsabban, még hatékonyabban akartak tanulni. Bár elővigyázatosságra intve, de istened most megtanított téged a kyorgok tudásának egy töredékére. Ha legyőzöl egy esthar, bo'adhun, kyorg vagy árnytündér lényt, plusz 10% tapasztalati pontot kapsz. Nem kell külön V 273 parancsot kiadnod, ez a képesség permanens. A felfedezők tapasztalatai azt mutatják, a plusz 10% tapasztalati pont a a ryuku szigeteken őshonos teremtményekért is jár.

A bo'adhunoké után a kyorgok ősi mágiájába is nyerünk egy kis betekintést. A varázslat szintén isteni küldetésért, és szintén egy másik isten avatárjának legyőzéséért jár. Az esthar és bo'adhun lények többsége 10-15 ezer TP, a kyorg és az árnytündér lények pedig 16-20 ezer TP-t érnek. Ha átlagban 20-30 szörnyet győz le egy kalandozó fordulónként, akkor a varázslat birtoklása fordulónként +2-3 szörny leölésének megfelelő Tapasztalati Pontot jelent. Érdemes még a 220-as x koordináta feletti területeken tett első lépésünk előtt megszerezni!

Típus: Teo, Permanens
Isten: Dornodon, Sheran, Tharr, Fairlight, Raia, Elenios, Chara-Din, Leah
Hatóidő: permanens
Hatás: az ősi birodalmak területén és ryuku földön élő lényekért +10% Tapasztalati Pont jár
Max. hatásfok: 0
Használata: parancs nélkül, folyamatosan működik
TVP költség: 0
VP/PP költség: 0
Anyagi komponens: -