FANDOM

208. VARÁZSLAT

A kisebb kívánság az egyik legnagyobb hatalmú papi mágia, gyakorlatilag azt jelenti, hogy szívességet kérsz istenedtől. A hosszantartó ima 300 varázspontba és 30 TVP-be kerül, anyagi komponensként 10 isteni könnycseppet kell elhasználnod. Mintha mindez nem lenne elég, a varázslat elmondása után 5 évet öregszel! Persze a jutalom sem csekély, V 208 1 esetén egy tulajdonságpontot, V 208 2 esetén egy képességpontot kapsz istenedtől, amelyet szabadon felhasználhatsz. Sajnos, istenedet nem zaklathatod állandóan kívánságaiddal: a varázslatot félévenként csak egyszer mondhatod el. [Ha pl. 1998. 8. hóban használtad, akkor legközelebb 1999. 2. hó elsején használhatod.]

Ezzel a varázslattal egy apró szívességet kérhetsz istenedtől. A játék nyelvére lefordítva, V 208 1-el 1 tulajdonságpontot, V 208 2-vel 1 képességpontot kapsz. A varázslat anyagi komponense 10 isteni könnycsepp, és 5 év természetellenes öregedést okoz. Mindemellett, fél évente legfeljebb egyszer lehet használni.

A kívánság varázslat, amivel szinte bármit kérhetsz, persze lényegesen sokoldalúbb, de megismerése csak keveseknek adatik meg.

Típus: Teo, Rögtön végrehajtódó
Isten: Dornodon, Sheran, Tharr, Raia, Fairlight, Elenios, Leah, Chara-Din
Hatóidő: azonnali
Hatás: fél évente +1 KNO vagy +1 TNO
Max. hatásfok: 0
Használata: V 208 1/2
TVP költség: 30
VP/PP költség: 300
Anyagi komponens: 10 isteni könnycsepp