FANDOM

171. VARÁZSLAT

Nyilván hosszú ideje irigykedsz már a többi pap által használt tündérfényre, míg neked állandóan fáklyákat kell gyűjtögetned. Mostantól azonban ez a gond is megszűnt! Ha belépsz egy labirintusba, automatikusan elmondod az infralátást, fáklyát nem használsz (akkor sem, ha van). Az infralátásnak azonban van még egy előnye: a labirintusban talált csapdák esetén van +2 csapdaészlelésed (és ez a hatás nem lassítja a szakértelem fejlődését). A varázslat elmondása 8 VP-be kerül, és egészen addig tart, amíg a labirintusban tartózkodsz. [Az, hogy a varázslat éppen rajtad van, nincs külön jelölve a karakterlapon.]

A jó papok tündérfényének megfelelője, automatikusan felrakod, ha belépsz egy labirintusba, és ekkor nem használsz el fáklyát. Az infralátás a tündérfényhez képest még egy pluszt ad: kettővel megnő a csapdaészlelésed. Ezt a varázslathoz külön nem kell elmondanod, elég ha a labirintusba való belépéskor felraktad, ezután akár több fordulón keresztül kalandozhatsz a labirintusban, az infralátás működni fog, még akkor is, ha felszínre ugrással kiteleportálsz, majd később Pörhemór körével visszatérsz.

Típus: Teo, Speciális hatásig tartó
Isten: Dornodon, Leah, Chara-Din
Hatóidő: -
Hatás: fáklya nélkül látsz labirintusban, +2 csapdaészlelés
Max. hatásfok: 0
Használata: automatikus
TVP költség: 0
VP/PP költség: 8
Anyagi komponens: -