FANDOM

27. VARÁZSLAT

Ha ezt a varázslatot elmondod, egy harmadik, szabad szemmel nem látható mágikus "szemed" nő. Ezzel felfedezheted az elrejtett tárgyakat. Ha egy olyan mezőre lépsz, ahol valaki eldugott valamilyen tárgyat, esélyed van rá, hogy megérzed. Ez persze nem jelenti azt, hogy tudod is, hogy hol a rejtekhely, mindössze tudod, hogy érdemes ott kutatni. (És még a KUT parancs sem biztos, hogy eredményes lesz, ha alacsony a felderítés szakértelmed.) A varázslat elmondása 12 VP-be kerül és hatása egy fordulón át tart. A sikeres érzékelés esélye függ attól, hogy milyen jól tudsz már varázsolni.

A harmadik szem automatikusa kijelzi, ha egy mezőn elrejtett tárgyak vannak. Apró szépséghibái: nem tudod meg, milyen tárgyak, és nem sül ki azonnal egy KUT parancs, ha esetleg egy olyan tárgy is lenne közöttük, amelyre szükséged van. Könnyen lehet, hogy mire visszamész arra a mezőre, a tárgy már nem lesz ott.

A jelenlegi formájában a varázslat nem túl használható, és csak azért nem változtattam meg, mert időközben elkészült a nagytestvére, a tárgyészlelés: ez hasonlóképp működik, mint a harmadik szem, csak épp megadható neki paraméterként egy tárgy, és ha ilyet észlelsz, automatikusan felveszed.

Mindezek ellenére, egy magas felderítéssel rendelkező karakter még így is használhatja, ha esetleg az utolsó mezőn, amelyre rálép, észlel valamit, a következő kör elején ellőhet egy KUTatást, így nincs sok kockázata.

Típus: Teo,
Isten: Dornodon, Sheran, Fairlight, Elenios, Leah
Hatóidő: 1 kör
Hatás:
Max. hatásfok: 0
Használata: V 27
TVP költség: 5
VP/PP költség: 12
Anyagi komponens: -
Megszerezhető: 93. mínoszkúp 2. szint 38. ref. pont

A varázslat abban az esetben szerezhető itt meg, ha már rendelkezel a csupasz izommal.