FANDOM

93. VARÁZSLAT

A halotthívás varázslattal életre hívhatsz egy gyengébb élőhalottat, és a szolgálatodba állíthatod. Az így animált hullák "elfogott szörnynek" minősülnek. Nem esznek semmit, és feltétel nélkül engedelmeskednek. Beidomításukra természetesen kell némi időt szánni (ID parancs - ha nem vagy tisztában a szörnyelfogás alapfogalmaival, kár is a halotthívást használnod), hogy felismerjék a parancsaidat. A varázslatot egy olyan mezőn kell kiadnod, ahol friss csatatér, de legalábbis egy kalandozó hullája van, ha zombit akarsz idézni, és ősi csatamezőn, ha csontvázat akarsz hívni. A varázslatot a jövőben máshol talált csatamezőkön is kipróbálhatod. A varázslat elmondása 34 VP-be kerül, anyagi komponense két isteni könnycsepp.

Nem is igazi nekromanta az, aki nem animál magának egy-két zombit! A halotthívást halott karakterekre használhatod, valamint csatamezőkön (új "feature": Thargodan csatamezőn is - kombináld az életszívás II.-vel!). A varázslat elmondása után szolgálatodba áll egy élőhalott, amelyet mindenféle hasznos feladatokkal láthatsz el.

Természetesen az így megidézett lény beleszámít a normál korlátba, amely az egyszerre birtokodban lévő elfogott szörnyekre vonatkozik. Viszont nagy előnyük, hogy nem esznek semmit!

A varázslat anyagi komponense 2 isteni könnycsepp.

Típus: Teo, Rögtön végrehajtódó
Isten: Leah, Chara-Din
Hatóidő: -
Hatás: életre hívhatsz egy gyengébb élőhalottat, és a szolgálatodba állíthatod
Max. hatásfok: 0
Használata: V 93
TVP költség: 5
VP/PP költség: 34
Anyagi komponens: 2 isteni könnycsepp