126. VARÁZSLAT

Most már teljes mértékben élvezed Leah bizalmát - majdhogynem úgy járhatsz ki és be a holtak világában, mintha otthonod lenne. A halál többé nem fenyegetés számodra! Ha kiadod a V 126 parancsot, 5 TVP és 50 VP árán, a varázslat inaktívan fog lapulni egészen addig, amíg meghalnál, vagy deus ex machinád használatára kényszerülnél. Ekkor azonban egyik sem fog megtörténni, mindössze pár pillanatra érinted a szellemvilágot, tiszteletedet teszed Leahnál, majd máris visszatérsz testedbe, életpontod a maximális lehetséges 75%-ka lesz. A varázslatot nem lehet automatikusan újítani, mindig ki kell adnod a V 126 parancsot.

A halálkapuval Leah birodalmából térhet vissza az, aki deus ex machina nélkül volt kénytelen elhalálozni. Megjegyzem, hogy a játékban minden erőfeszítést megtettünk, hogy egy karakter ne jusson el addig a pontig, hogy átkerül Leah birodalmába -ezért van merészség, a menekülés % és a deus ex machina, amelyet igen könnyen be lehet szerezni. Ha valakivel mégis előfordul, mert óvatlan módon nem 4-5, hanem csak 1 DEM-el mászkál, és azt is szétpukkantja egy sötét rítus, akkor az árnyvilágban való bolyongásnál sokkal nagyobb kellemetlenség a tárgyak elvesztése. Javaslom mindenkinek, hogy legalabb 4, de inkább 10 deus ex machinával mászkáljon, és soha ne kelljen neki ezt a varázslatot használnia (kivéve persze ha tudatosan, előre felkészülve teszi, isteni küldetés miatt).

Ha 20. szint felett ha meghalnál, akkor nem halsz meg, hanem veszítesz 2-t a legmagasabb tulájdonságodból! Ha elmondod ezt a varázslatot 50 VP, 5 TVP! árán rádkerül inaktívan, mint pl. méregsemlegesítés. Abban a pillanatban amikor dem-elnél, vagy meghalnál aktivizálódik és 75%-ra gyógyít az előbb említettek helyett. Automatikusan újítani nem lehet.
[ forrás: Alanori Krónika ]

Típus: Teo, Inaktív
Isten: Leah
Hatóidő: inaktív
Hatás: visszatérsz a halandók világába
Max. hatásfok: 0
Használata: V 126
TVP költség: 5
VP/PP költség: 50
Anyagi komponens: -