FANDOM

1820. TÁRGY

A varkaudar invázió megállításában résztvevő kalandozókat akarta kitüntetni Borax egy különleges ajándékkal, ezért rendelte meg ötvöseitől és udvari mágusaitól ezt az apró kiegészítőt. Az övedre akasztható ezüstlapon egy varkaudarral küzdő harcost ábrázoló dombormű látható. Ezt a díszt akár az öved csatja mellé is akaszthatod, tehát az elől nem foglalja a helyet. Különleges képessége, hogy maximális életerődet öttel növeli meg, valamint attól függően, hogy mennyire vetted ki a részed a küzdelmekből, növelheted életerődet vagy varázspontjaid számát. A H 1820 1 paranccsal az életerőd, a H 1820 2 parancs kiadásakor pedig a varázserőd növekszik meg annyi ponttal, ahány varkaudarral megküzdöttél az inváziós seregből. Élet- és varázspontjaid száma azonban így sem növekedhet a maximum fölé. A parancs kiadása 5 TVP-t vesz igénybe. Ezt az övcsatot TE kaptad kitüntetésként, így aztán nem fogod másnak átadni. Ha KF paranccsal felteszed az övcsatot, akkor feltételes gyógyításnál is igénybe fogod venni, ha nem KF-eled, akkor csak a H 1820 paranccsal használhatod. Egy használattal legfeljebb annyit tudsz regenerálni, amennyi a max életpontjaidnak, illetve varázspontjaidnak a fele. Kiegészítés: a király katonái ellen folytatott hadakozás azonban nem csak Borax rosszallását vívta ki, hanem a hősi övcsat hatását is csökkenti. Így a felsorolt jótékony életerő, illetve varázspont növekedés csökken a katonákkal folytatott harcok számával.

KF/Slot foglalás: KF-elni kell, de nem foglal slotot.
Eladási ár : 100 ap

Átadhatóság/lophatóság: Nem átadható!
Miből készíthető/nyerhető ki: A 2. varkaudar invázió után a király pártiak kapták
Minek a feltalálásához, készítéséhez kell: sok extra varázspont