FANDOM

5. VARÁZSLAT

Ez a legegyszerűbb gyógyító varázslat - kisebb sérüléseket tudsz vele kezelni. Minél magasabban állsz a papi ranglétrán, annál több életpontot kapsz vissza elmondásakor. Ezt a gyógyító varázslatot csak magadra használhatod. Elmondása 6 VP-be kerül. Ha van bekapcsolt FGY parancsod, és egy labirintusban és az életpontod a megadott % alá zuhan, automatikusan használod ezt a varázslatot.

Vitathatatlanul a TF legnépszerűbb gyógyító varázslata, olcsón, komponens nélkül sokat gyógyít, egyetlen hátránya, hogy magasabb szinten már nem fejlődik tőle a teológia az alacsony varázslati költség miatt. A gyógymógy D4*szint életpontot gyógyít, maximális hatásfokát már 10. szinten eléri. Megjegyzés: a gyógymógyot labirintusban is használhatod, sőt, ha van FGY-d, az automatikusan a gyógymógyot használja, ha labirintusban vagy. Ha nincs elég parancshelyed a sok gyógymógy elmondásához, de van bőven VP-d és tudod, hogy sok ÉP-d fog hiányozni, jó trükk lehet útközben beugrani egy régi labirintusba, felgyógyulni, és rögtön kijönni.

  • 2015.01.08. - A gyógymógy és azonnali gyógyítás varázslatok TVP költsége 5-ről 2-re csökkent.

Típus: Teo, Rögtön végrehajtódó
Isten: Sheran, Tharr, Raia, Fairlight, Elenios
Hatóidő: azonnali
Hatás:
Max. hatásfok: 10
Használata: V 5, illetve gyógyító totem esetén EK 116 {életerő} 5
TVP költség: 2
VP/PP költség: 6
Anyagi komponens: -