FANDOM

8. RECEPT

Kár, hogy az oldalason olyan kevés a hús, pedig milyen jó ízt adna neki! Talán, ha belegöngyölnéd egy kisebb szeletbe... Tovább játszva a gondolattal, remek ötleted támad egy új recept formájában. Először is két kaja kell hozzá, ebben biztos lesz olyan hús, amit az étekhez felhasználhatsz. Ezeket fokhagymával kell pácolnod, majd rátekerned egy bordacsontra. Csak úgy serceg a hús zsírjában! Néha öntesz alá egy kis vizet (2 cseppet), hogy kellően átpuhuljon. Most, hogy ez kb. 10 TVP-nyi idő alatt megvan, már csak a kóstolás marad. Ha elfogyasztod az így elkészített ételt, kicsit furcsán fogod érezni magad. Mintha lelkileg közelebb kerültél volna az űzött vadhoz, és talán kicsit az őt üldöző vadászhoz is. Ennek következtében a következő bónuszokat kapod a köröd végéig: +5 felderítés, +5 rejtőzködés, +5 nyomkövetés, +5 csapdaészlelés, +5 csapdakészítés, +5 vadászat. Az étel elkészítéséhez legalább 5-ös szintű főzés szakértelemre van szükség. Az ételt bonyolultsága miatt csak Rodger profiknak szánt üstjében készítheted el.

Készítési költség: 10 TVP

Mi kell a készítéséhez: 2 kaja, 1 bordacsont, 1 fokhagyma, 2 korty víz, Rodger üstje profiknak
Szükséges min. főzés szint: 5
Főzheti: bárki