FANDOM

140. VARÁZSLAT

A fiatalítás varázslat segítségével visszájára fordíthatod a természetellenes öregedést, és ezzel megmentheted a testedet a biztos pusztulástól. Elmondása 10 TVP-t, 40 VP-t, 3 isteni könnycseppet, és egy grifftojást igényel, és eredményeképp 1-3 évvel visszafiatalodik a tested. Nem válhatsz a varázslattal fiatalabbá, mint a természetellenes öregedés előtt voltál!

A természetellenes öregedés a TF egyik legnagyobb réme, hiszen még a deus ex machina meg a menekülés% sem véd meg tőle. Természetellenes öregedést okozhat szörnyek (pl. noth szellem), vagy te magad, ha sokat használod a fürgülést vagy a varázstárgy készítést. Egyszerű komponense miatt (grifftojás) a fiatalítás gyakorlatilag teljes védelmet nyújt Raia, Elenios és Sheran papjainak ezek ellen a rémségek ellen, míg a többi hívőnek bizony a ritka fitalság italára kell szorítkozniuk. Persze mivel a varázslat csak 1-3 évet fiatalít, egy noth szellemekkel vívott csatasorozat után egy karton grifftojásra lesz szükség. Bár a különböző fajok élettartamai már benne voltak egy enciklopédiában, azért itt is leírom:

  • 2013.03.11. — A fiatalítás varázslat és a fiatalság itala az eddigi D3 helyett mostantól 4D4 évet fiatalít.
ember: 80-110 év
elf: 1200-1500 év
törpe: 600-750 év
árnymanó: 90-130 év
troll: 60-80 év
gnóm : 800-1000 év
alakváltó: 150-200 év
kobudera : 120-150 év
mutáns: 60-120 év
Típus: Teo
Isten: Sheran, Raia, Elenios
Hatóidő: azonnali
Hatás: 1-3 év fiatalodás
Max. hatásfok: 0
Használata: V 140
TVP költség: 10
VP/PP költség: 40
Anyagi komponens: 3 isteni könnycsepp, 1 grifftojás