213. VARÁZSLAT

Elenios, Fairlight és Sheran kíváncsi hívei ezzel a varázslattal még aprólékosabban, részletesebben meg tudják figyelni környezetüket. Ha elmondod a Fürkésző Szemet, akkor a következő táborozásod végéig minden ellőtt távolsági fegyver megtalálására legalább 90% esélyed van. (Persze ez csak olyan lövedékekre vonatkozik, ahol a megtalálási esély nagyobb, mint 0% alapban, tehát tolmokov koktél nem, de tüske igen.) Emellett minden KUT parancs 10 TVP-vel kevesebbe kerül (kivéve, ha a KUTatási költség már eleve kevesebb, mint 20 TVP), tehát egy ősi csatamezőn elegendő kiadnod egy KUT 20 parancsot. A fürkésző szem elmondása 25 varázspontba és egy vízionárszembe kerül. [Megjegyzés: ha a csatamezőn esetleg valaki lemágiatöri a fürkésző szemet, akkor a kutatás végén teljes költséget kell fizetned.]

Tipikusan az a varázslat, amit érdemes minden körben felrakni - ha el tudod látni magad a szükséges komponenssel, vízionár szemmel. A fürkésző szem hatására min. 90% az esély minden lőfegyver megtalálására - ez különösképpen akkor jön jól, ha nagy eséllyel elvesző lőfegyvert (pl. mérgezett vashegyű nyílat) használsz. A megsemmisülő (pl. tolmokov koktél) megtalálási esélyét persze nem növeli. (ld. táblázat) A lövedékek megtalálásáról annyit, hogy minden lövedéknél van egy alap esély, ehhez hozzájön a felderítésed (24 alatti felderítés teljes értékben, a 24 fölöttinek az 1/3-a). Ha ez az összeg kisebb 90-nél, a fürkésző szemek 90-re növelik. 99% fölé az esély sosem megy! Ha csatából menekülsz, akkor mindegy, mekkora az esély, a lövedékeknek búcsút mondhatsz.

Másrészt, minden KUT parancs költsége 10 tvp-vel kevesebb, és ez a csatamezők kutatására is vonatkozik! (Megjegyzés: ha a csatamezőn esetleg valaki lemágiatöri a fürkésző szemet, akkor a kutatás végén teljes költséget kell fizetned.)

Típus: Teo, Következő forduló elejéig
Isten: Sheran, Fairlight, Elenios
Hatóidő: kör elejéig
Hatás: minden ellőtt távolsági fegyver megtalálására legalább 90% esély, minden KUT parancs 10 TVP-vel kevesebbe kerül (kivéve, ha a KUTatási költség már eleve kevesebb, mint 20 TVP)
Max. hatásfok: 0
Használata: V 213
TVP költség: 0
VP/PP költség: 25
Anyagi komponens: 1 vízionár szem