FANDOM

999. TÁRGY

Nem véletlen, hogy Ghallán ritka a jó minőségű, lábra húzható védőruha, hiszen épp ez az, ami először amortizálódik el, az egész napos kalandozás, és a szabad ég alatt töltött éjszakák alatt. Na de mint mindenből, ebből is létezik ritka, de extra felszereltségű mintadarab, melynek elkészítését jó, ha egyetlen faj példányai ismerik a Túlélők Földje kicsiny kontinensén. Ez a faj a tleikanoké, és óriási szerencse, hogy pontosan tudják, mi az, amit egy elf elvár egy nadrágtól. Ennek figyelembe vételével, hosszúra nyúló ceremóniák kíséretében képesek voltak elkészíteni ezt a varázstárgyat: az ezüsttölgy díszítésű nadrágot. És hogy a tényleg méltóságteljes kinézetén és strapabíróságán kívül mivel érdemelte ki, hogy az elfek preferált ruhadarabja legyen: viselője +190 max. ÉP-t, +10 védettséget, és immunitást kap a kisebb és nagyobb ÉP vesztésre, valamint éjfattyak ellen +7 sebzést is. A védettség bizonyos mértékig gazdájának tárgyaira is kiterjed: ezek +1 mentődobást kapnak. A tárgy nem átadható.

Átadhatóság/lophatóság: Nem átadható!
Miből készíthető/nyerhető ki: 1 nyers zafír, 1 bronz nyakörv, 1 arany foggyűrű, 1 mul tekercs, 5000 arany
Mi kell a készítéséhez: Zarknod piramis, 50 TVP