FANDOM

165. VARÁZSLAT

Iszonytató érzés, amikor bizonyos szörnyek a maximális életerődet szívják el, márpedig ez egyre gyakrabban fenyegeti azokat a bátor kalandozókat, akik átkeltek a csatornán: ez ellen biztosít védelmet az esszenciavédelem, egy hatékony védővarázs, amely kékes fénnyel burkolja be bőrödet a gonosz érintés pillanatában. Az esszenciavédelem csakis szörnyek ütéssel járó speciális képessége ellen véd, és hatása a következő táborozásod végéig tart. Anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül.

  • Az alanori krónikás cikk óta bekerült változásnak köszönhetően Chara-din hívei is megkapják, igaz nagyon sokára.

Ez a hasznos védekező varázslat a szörnyek azon képességétől véd meg, amikor max. ép-det csökkentik. A varázslat csakis a közvetlen, érintéses max. ép csökkentés ellen véd, a közvetett (pl. szintszívás) ellen nem. A varázslat anyagi komponense egy isteni könnycsepp. Talán egy kérdés merült fel a varázslattal kapcsolatban, miért nincs meg Chara-dinnak. Nos, ha minden hasznos varázslat minden istennek meglenne, mi lenne a különbség? Chara-dinnak nagyon sok jó varázslata van, hívei meglesznek az esszenciavédelem nélkül is.

Típus: Teo, Következő forduló elejéig
Isten: Dornodon, Sheran, Tharr, Raia, Fairlight, Elenios, Leah, Chara-Din
Hatóidő: kör elejéig
Hatás: a varázslat megvéd a max. ÉP szívástól
Max. hatásfok: 0
Használata: V 165
TVP költség: 5
VP/PP költség: 15
Anyagi komponens: 1 isteni könnycsepp
Megszerezhető: kyorg övcsat KF-elésével