Ghalla Világa - Túlélők Földje Wiki
Advertisement

136. VARÁZSLAT

A vakítóan tiszta, fehér energiafolyam a tisztítótűz továbbfejlesztett változata, a magasrangú papok igazi fegyvere a sötét erők ellen. Egy igazán tapasztalt kalandozó akár 100 életpontnál is több sebzést képes egy gonosz teremtménynek okozni az energiafolyam lélekpurgáló hatása által - a tisztítótűzzel ellentétben, az energiafolyam maximális lehetséges sebzését csak az istenükhöz legközelebb álló papok ismerik. Ezenfelül, az ellenfél kisebb eséllyel dobja meg a mentődobását, mint a tisztítótűz esetén. A varázslat elmondása 24 VP-be kerül, és anyagi komponense 2 isteni könnycsepp.




Az energiafolyam a tisztítótűz "nagytestvére", 40. szinten 180 sebzést képes okozni gonosz lényeknek. Mivel a mentődobásra az ellenfél szint/2 mínuszt kap, és ugye a gonoszoknak jócskán van mínuszuk amúgy is az energiatámadások ellen, azt hiszem ez egy igen kellemes fegyver lesz a Sötét Föld lakói ellen. Főként, mivel legtöbbjük gonosz, és sokuknak van védekező varázslatuk, de ezek között elenyésző az energiapajzsot használó (ami sajnos teljes védelmet nyújt az energiafolyam ellen). A varázslat anyagi komponense két isteni könnycsepp. Nem tudom mennyire árulok el titkot, ha elmondom, hogy létezik egy "még nagyobb testvér" is. Ezt a varázslatot azonban nem istened tanítja meg, Raia és Elenios hívei a Sötét Földön földön végrehajtott küldetés jutalmaként sajátíthatják el.
[ forrás: Alanori Krónika ]
  • 2013.02.11. — A sebzése D6+1-ről D6+2-re, a mentőbefolyásolója szint/2-ről szint*2/3-ra nőtt.
Típus: Teo, Támadó
Isten: Raia, Elenios
Hatóidő: azonnali
Hatás: D6+2 sebzés*szint (max hatásfok: 40D6+80)
Max. hatásfok: 40
Használata: automatikus (TV, FTV)
TVP költség: 0
VP/PP költség: 24
Anyagi komponens: 2 isteni könnycsepp