1001. TÁRGY

A drakolit sisak tetején két pár arasz hosszú, girbegurba szarv meredezik, ami ideális arra az esetre, ha a szerencsétlen törpe kalandozónak egy felülről érkező támadást kell kivédenie. Márpedig a törpék örökölt adottságai miatt ez rendkívül gyakori. A legendákból ismert drakolitot a drakónvadász ősök hozták a kontinensre, még évezredekkel ezelőtt, de mára már egyetlen turkíminiai sárkánybőr sem maradt meg belőle... Legalábbis eddig azt hittük. Az ősi tekercsek szerint a kikészítésének módja annyira bonyolult, hogy még ha lépten-nyomon ebbe botlanánk, akkor sem szaladgálna senki fényesre lakkozott drakolit tárgyakkal. Pedig biztos, hogy érdemes volna, erre rögtön rá fogsz döbbeni, amint a sisakot először magadra öltöd: max. ÉP-det 110-zel, védettségedet 10-zel, az összes tulajdonságodat megnöveli 1-gyel. A drakolit mágiával szemben ismert szívósságát szintúgy a saját javadra fordíthatod: a sisak az ellened intézett támadó varázslatok sebzését 33%-kal csökkenti (ez az őselemek köpenyének hatásával nem adódik össze). Ezenkívül fordulónként egyszer teljes gyógyítás varázslatot lő, ehhez a H 1001 parancsot kell kiadnod. A tárgy nem átadható.

Tárgy varázslata : teljes gyógyulás (H paranccsal használva a tárgyat)

Átadhatóság/lophatóság: Nem átadható!
Miből készíthető/nyerhető ki: 1 malachit füzér, 1 ezüstlevél, 1 nagymesteri pálca, 1 bev tekercs, 5000 arany
Mi kell a készítéséhez: Zarknod piramis, 50 TVP
Minek a feltalálásához, készítéséhez kell: -