FANDOM

1003. TÁRGY

A tűzvörös drakolit kesztyűt tömzsi ujjakra, vaskos csuklóra méretezték, így nem véletlen, hogy a törpék visszatérő álma az, hogy rábukkannak egyre, majd hamar kedvenc tárgyukká teszik. Drakolit kesztyűt viselni kitüntetés, állítólag aki ezt hordja, annak minden elérhetővé válik, ami után addig sikertelenül ácsingózott. Ennek a mendemondának lehet némi alapja, hiszen nincs olyan lény, aki a kesztyű halálos érintésének ellen tudna állni (10000 sebzés). Ha viseled a tárgyat, egy ilyen támadás leadására fordulónként egyszer van lehetőséged, az FTV 271 paranccsal tudod beállítani, és csak nem-neves szörny elleni harcban fog kisülni. A további technikai adatok a következők: +55 max. ÉP, +8 védettség, +5 sebzés minden ütésre. A törpe harcművészek ezen felül +7 sebzést kapnak (már ha létezik ilyen egyáltalán...) A tárgy nem átadható. [A halálos érintés varázslatnak vannak korlátai. Egyrészt csak akkor állíthatod az FTV paranccsal, ha a kezeden van, másrészt 60-nál magasabb szintű lényekre nem hat.]

  • A Halálos érintés nem hat a minimum 60. szintű lényekre, illetve a neves szörnyekre (amiknek a neve nagy betűvel kezdődik, kivéve Thargodanok)

Fegyver sebzése : 7
Átlagsebzése : 7

Fegyver varázslata : Halálos érintés

Átadhatóság/lophatóság: Nem átadható!
Miből készíthető/nyerhető ki: 1 malachit füzér, 1 mihlanil érme, 1 trakuun napkorong, 1 gór tekercs, 5000 arany
Mi kell a készítéséhez: Zarknod piramis, 50 TVP