FANDOM

1004. TÁRGY

Az Alanorban lezajlott régészeti ásatásokkor előkerült időtlen iratok említést tesznek egy régen létezett turkíminiai sárkányról, mely a szomszédos kontinensen élt és szaporodott, majd váratlan portyázásaival a Ghallán élő népek köreiben próbált élelemhez jutni. Törpék egy csoportja útra kelt, hogy véget vessen a sárkányok véletlenszerű öldöklésének, majd végre is hajtották azt, ami számukra elrendeltetett. Jócskán megfogyatkozva ugyan, de sárkánybőrökkel - azaz drakolittal - felpakolva tértek haza, az ősi idők tudósai pedig hamar rájöttek mire lehetne használni ellenségük maradványait. Az ellenálló képességéről híres drakolit ideálissá vált páncélok készítésére, hiszen a sárkánybőr speciális mágiaelnyelő anyaga a fizikai hatásoknak is remekül ellenáll. Ekkor az összes drakolitot elhasználták, legalábbis évszázadokon keresztül ezt hittük. A most kezedben tartott drakolit csizma anyaga kísértetiesen hasonlít a tekercseken említettéhez, így nem kizárt: vagy tökéletes másolatról - azaz szintetikusan (netán mágikusan) előállított drakolitról, vagy egy valódi turkíminiai sárkány bőréről van szó. A tárgy által okozott hatások is ezt hivatottak alátámasztani: ha a csizmát a lábadra húzod, a téged támadó szörnyek lehelete feleannyit sebez, ha pedig emellett hat másik drakolit páncéldarabot is viselsz, a külső létsíkok teremtményei kevesebbet fognak rajtad sebezni, te pedig plusz támadást kapsz ellenük. Ezenkívül védettséged 10-zel, tulajdonságaid pedig 2-vel nőnek. A tárgy nem átadható, és csak törpe kalandozó viselheti.

Átadhatóság/lophatóság: Nem átadható!
Miből készíthető/nyerhető ki: 1 malachit füzér, 1 aranyfétis, 1 raskhiir talizmán, 1 hro tekercs, 5000 arany
Mi kell a készítéséhez: Zarknod piramis, 50 TVP