FANDOM

18. RECEPT

Hmm... már a neve is jól hangzik! Vágj fel apró darabokra két sárkánypikkelyt, majd dobd az üstbe. Ezután 2 tűzbimbó kell, óvatosan bontsd ki őket, majd a szirmokkal együtt szórd az egészet a pikkelyreszelékre! Ha jól csináltad, a tűzbimbó rögtön lángra kap, és megpirítja a sárkánypikkelyek felületét. Rendben, most jöhet a bor! Rodger mindig a királyi pincék mélyéről származó borral öntözi meg ezt az ételt, na de lehet, hogy ennek a beszerzése számodra kicsit körülményes lenne. Akkor használj varkaudar pálinkát, a hatás várhatóan ugyanaz lesz. Már csak fűszerezni kell, egy tasak Ghalla minden boltjában kapható univerzális keverékből talán pont elég is lesz. 10 TVP-nyi ideig kell főzni! A fogyasztását melegen ajánljuk, hiszen ez kell ahhoz, hogy a hatása is megfelelő lehessen: Tapasztalati Szinted függvényében támadáspluszt kapsz a kör végéig. Az étel elkészítéséhez legalább 16-os szintű főzés szakértelemre van szükség. Az ételt bonyolultsága miatt csak Rodger profiknak szánt üstjében készítheted el.

Készítési költség: 10 TVP

Mi kell a készítéséhez: 2 sárkánypikkely, 2 tűzbimbó, 1 varkaudar pálinka, 1 fűszerkeverék, Rodger üstje profiknak
Szükséges min. főzés szint: 16
Főzheti: bárki