272. VARÁZSLAT

Ez tulajdonképpen nem is igazi varázslat, inkább egy magasabb szintű varázslat-ismeret, amelyre istened tanított. Megértve a bo'adhun sámánok rituális mágiáját, mostantól te is képes vagy a hatékonyabb gyógyításra: gyógyító varázslataid az ősi birodalmak területén (220-300 koordináták között) 50%-kal hatékonyabbak. A V 272 parancsot nem kell használnod, ez egy permanens képesség.

A felfedezők tapasztalatai azt mutatják, a bo'adhun gyógyítás a ryuku szigeteken járva is működik.

A Bo'adhun gyógyítás varázslatot akkor tanítja meg neked istened, ha teljesíted akaratát, és legyőzöd harcban egy másik isten avatárját. Mivel a varázslat állandóan működik, megszerzése után nincs is vele semmi dolgunk, gyógyító varázslataink sokkal hatékonyabbak lesznek. Kis hátrány, hogy a bo'adhunok mára kihalt sámánjainak mágiája csak az ősi birodalmak területén működik, de aki ezt megszerzi, valószínűleg ideje javát már épp itt tölti. Számára a nyugati területek és a Sötét Föld szörnyei már nem jelenthetnek kihívást, vagy éppen annyit sem képesek sebezni rajta, hogy szükség legyen gyógyításra. Célszerű (s nem is lehetetlen) még az ősi birodalmak területére merészkedés előtt megszerezni ezt a varázslatot, hiszen az ide merészkedő karakterek a korábbiakhoz képest itt jócskán számíthatnak ÉP vesztésre.
[ forrás: Alanori Krónika ]

Típus: Teo, Permanens
Isten: Dornodon, Sheran, Tharr, Fairlight, Raia, Elenios, Chara-Din, Leah
Hatóidő: permanens
Hatás: a gyógyító varázslatok 50%-kal hatékonyabbak (220-300 illetve 430+ x koordinátákon)
Max. hatásfok: 0
Használata: parancs nélkül, folyamatosan működik
TVP költség: 0
VP/PP költség: 0
Anyagi komponens: -