FANDOM

266. VARÁZSLAT

A Bo'adhun sámánok mágikus hatalma legendás volt. Most, egy ősi labirintus mélyén, végre eltanulhatsz egy parányi morzsát ebből az elveszett tudásból! A Bo'adhun csapás félelmetes villámvarázslat, egyetlen nyalábba sűrített, koncentrált csapást mér az ellenfélre, amely 500 életpontot sebződik, mentődobás nincs ellene. Természetesen, a varázslat sebzése tovább módosítható varázslatokkal és tárgyakkal, de persze az elektromos pajzs véd ellene. Elmondása mindössze 60 varázspontba kerül, anyagi komponense pedig szerves energiát kíván - 3 kaját kell elmorzsolnod, amikor elmondod.

A bo'adhun csapás a bo'adhun birodalom sámánjainak félelmetes varázslata. Jelenleg egyetlen hely van, ahol elsajátítható, ez pedig a 108. labirintus. (A térképet a barbár barlangban kapott küldetések során ismerhetjük meg.) A varázslat ellen nincs mentődobás, viszont mint minden villámvarázslat ellen, az elektromos pajzs véd ellene. Mivel a bo'adhun terület küldetéssorozatának teljesítése elengedhetetlenül szükséges a karakterek fejlődéséhez, egyszerűen nem engedheti meg magának senki, hogy otthagyja a labirintusban. Ráadásul ilyen könnyen beszerezhető komponense még egyetlen varázslatnak sem volt ezelőtt, s a fix 500 sebzés bizony jól jön olyankor, amikor a többet sebző, de a szörnyek által levédett varázslataink (pl. pusztító végzet, tűzgolyó) rendre csődöt mondanak. Jelenleg egyetlen ismert szörny van, mely az ősi bo'adhun varázslattal próbál végezni ellenfeleivel, ő pedig Dreighatran, a drag'kórok vezére (szintén a bo'adhun küldetéssorozatban találkozhatsz vele).

Típus: Teo, Támadó
Hatóidő: azonnali
Hatás: az ellenfél 500 villámsebzést szenved el
Max. hatásfok: 0
Használata: automatikus (TV, FTV)
TVP költség: 0
VP/PP költség: 60
Anyagi komponens: 3 kaja
Megszerezhető: 108. labirintus 1. szint 15. ref. pont