1292. TÁRGY

A savas biethlan kőzet mélyen, nagyon mélyen csücsül a föld alatt. Még a legügyesebb törpe kezébe adott, legtökéletesebb bányászfelszerelés segítségével sem lehet a felszínre hozni. Vajon azok a teriád kovácsok, akik a történelem hajnalán elkészítették ezeket a biethlan fegyvereket, hogyan tették meg mégis? Soha nem tudjuk meg biztosan. Nagy valószínűséggel - a teriád krónikák ezt írják - egy ősi teriád varázslat segítette őket ebben. A biethlant ezután csak az Örök Fagy Létsíkján, iszonyatos hidegben lehet megmunkálni, különben a savas érc azonnal átmarna mindent, és végezne a közelben tartózkodókkal. Az amúgy törhetetlen biethlan kőzet elsőosztályú strapabírással ruházza fel a kezedben tartott fegyvert. Sebzése 7d6+13, kapsz +7 támadást, és eggyel többször támadhatsz, ha ezzel a fegyverrel harcolsz. A fegyverben buzgó molekulák hatására vészhelyzetben egy különös varázslatra számíthatsz, egy őselemi savcsapásra, amely úgy morzsol szét minden sav ellen védővarázslatot, mintha az egy darab falevél lenne a széllel szemben. A fegyver használatához legalább 50-es szintű ütőfegyver szakértelemre lesz szükséged.

Eladási ár : 4500 ap

Fegyver sebzése : 7d6+13
Átlagsebzése : 37.5

Miből készíthető/nyerhető ki:  ?
Mi kell a készítéséhez: -
Minek a feltalálásához, készítéséhez kell: -