FANDOM

139. VARÁZSLAT

Tökéletes, csábító mosolyra húzódik szád, mézesmázos hangon ecseteled, hogy a kereskedő portékája mennyire gyenge minőségű, és mennyire nincs rá szükséged. Az alku varázslatnak köszönhetően, ha egy boltban a VE paranccsal vásárolsz, az árut az eredeti ár 75 százalékáért vásárolhatod meg, így jelentős összegeket takaríthatsz meg. Az alku 1 teljes körig tart, elmondása 20 VP-t és 5 TVP-t igényel, anyagi komponense egy arany. Az alku kizárólag a VE parancsnál fejti ki hatását, eladásnál, vagy szolgáltatások vásárlásnál (pl. varázslatok) nem működik.

Ha a varázslat rajtad van, a boltban a rendes ár 75%-káért vásárolhatsz. Míg ez a varázslat első pillantásra inkább szerepjátékos móka-varázslatnak tűnik, hamar kiderül, hogy nem teljesen az. Nem csak hogy egy csomó pénzt takarít meg magának a pap, hanem ha ügyes, szolgálatát bérbe adja másnak, a megtakarítás valamekkora hányadáért. Egy 10000 arany értékű vásárlásnál az alkuval 2500 aranyat meg lehet takarítani, ha ebből 1250-et megkap a Fairlight pap, igen jól megfizették egy leheletnyi moccanásért. Mivel a varázslat igen magas szintű, nem valószínű, hogy bárki el tudja vinni az alku ismeretéig a rabszolgáját, így a magas szintű alkusz papok bevétele garantált.

Ja, a varázslatnak természetesen van anyagi komponense, egy arany.

Típus: Teo, Forduló végéig aktív
Isten: Fairlight, Elenios
Hatóidő: kör végéig
Hatás: ha egy boltban VE paranccsal vásárolsz, az árut az eredeti ár 75 százalékáért vásárolhatod meg
Max. hatásfok: 0
Használata: V 139
TVP költség: 5
VP/PP költség: 20
Anyagi komponens: 1 arany