FANDOM

177. VARÁZSLAT

Igen! Ha ezzel a varázslattal vértezed fel magad, kevés ellenfél lesz, aki szembe tud szállni halál- és hideg alapú varázslataiddal szemben, ugyanis ezekre a mentődobásokra -5 szerencsét fog kapni, amikor a belőled kiálló negatív energiapára körbeburkolja az auráját. És ha mindez nem lenne elég, ha a túlvilág lehelete vesz körül, akkor a halálvarázslat sikerére is van +5 százalékod (ha ugyan ismered ezt a nagyhatalmú mágiát)! A túlvilág lehelete 22 varázspontba, 5 TVP-be kerül, és anyagi komponense 3 isteni könnycsepp. A túlvilág lehelete a következő fordulód elejéig tart.

Raia égető tekintetének Leahos megfelelője, attól kezdve, hogy egy pap megkapta, célszerű minden fordulóban felrakni, hiszen a komponense mindössze 3 isteni könnycsepp. A -5 mentődobás, amit az ellenfelek kapnak hideg és halálvarázslataikra, sokszor a különbséget jelenti egy sikeres és sikertelen sötét halál vagy pusztító végzet között. A halálvarázs sikeréhez +5%-ot ad a túlvilág lehelete, a halálvarázsról részletesebben az áprilisi Krónikában olvashatsz. Az ott leírtakhoz még annyit tennék hozzá, hogy ezzel a +5%-kal a maximális 20%-ot túl lehet lépni, tehát a siker esélye akár 25% is lehet.

Típus: Teo, Következő forduló elejéig
Isten: Dornodon, Leah
Hatóidő: kör elejéig
Hatás: ellenfélnek halál- és hideg alapú varázslatokkal szemben -5 mentődobás, halálvarázslat sikerére +5% esély
Max. hatásfok: 0
Használata: V 177
TVP költség: 5
VP/PP költség: 22
Anyagi komponens: 3 isteni könnycsepp