FANDOM

226. VARÁZSLAT

Istened végre garantált számodra egy varázslatot, amelynek segítségével megértheted a mágia működését, a mana átszivárgásának módját a Mágia létsíkjáról. Mostantól tapasztalatot jelenthet számodra még a legegyszerűbb varázslat elmondása is! A mágia megértése varázslatot soha nem kell elmondanod, ugyanis állandóan aktív. Mostantól ha olyan varázslatot használsz, amely alacsony VP költsége miatt nem fejlesztené a teológiádat vagy taumaturgiádat, nos, ezek esetén is van esély, hogy a szakértelem mégis fejlődni fog 1%-nyit! Az esély annyiszor 5%, amennyi a varázslat VP költsége. A mágia megértése nincs hatással arra a szakértelemre, amely már 500 vagy nagyobb. Ha a karakter elérte a 800. fordulót, akkor ez a határ 1000-es szakértelemig tolódik ki, 1100. fordulótól 1500-asra, 1500. fordulótól pedig 2000-esre. 500-as szakértelem felett a fejlődés esélye elköltött VP-nként 4% az esély, 1000-es felett 3%, 1500-as felett pedig 2%.

Minden varázslathasználó álma, de sajnos csak a papi ranglétra magasabb fokán lehet megismerni. Nem kell külön elvarázsolni, mindig működik, gyakorlatilag egy permanens képesség, melynek eredményeképp teológiád és taumaturgiád akkor is fejlődik, ha egy olyan, alacsony manaköltségű varázslatot használsz, amely egyébként nem fejlesztené. A fejlődésre annyiszor 5% esély van, amennyi a varázslat költsége, tehát pl. egy 5 vp-s varázslat 25% eséllyel fejleszt, és ekkor a fejlődés 1%.

Típus: Teo, Permanens
Isten: Dornodon, Sheran, Tharr, Fairlight, Raia, Elenios, Leah, Chara-Din
Hatóidő: permanens
Hatás: alacsony vp költségű varázslat ami nem fejleszt már teológiát vagy taumaturgiát, van esély, hogy a mégis fejleszt 1%-nyit
Max. hatásfok: 0
Használata: automatikus
TVP költség: 0
VP/PP költség: 0
Anyagi komponens: -